Monday, January 12, 2009

Όσα φέρνει μια στιγμή...

Στις απλές στιγμές που ζω βρίσκω την ευτυχία και την ηρεμία που αναζητώ...ένας καφές με ένα καλό φίλο, μια εικόνα της παραλίας με γκρίζα χρώματα, μια βόλτα στην νυχτερινή πολή, μια δικιά σου αγκαλιά και ένα δικό σου φιλί...δεν είναι ποτέ τα ίδια...Πάντα έχω κάτι διαφορετικό να αποκομίσω γιατί η διάθεση, οι αισθήσεις και τα συναισθήματα θα διαφέρουν από στιγμή σε στιγμή , από μέρα σε μέρα...
Παλιότερα στεναχωριόμουνα που μερικές στιγμές της ζωής μου δεν τις ζούσα όπως θα ήθελα...που μερικές απλές στιγμές που ήθελα να ζήσω δεν τις ζούσα ποτέ...όταν τα ξανασκέφτομαι, χαίρομαι για αυτά που έζησα, και παράλληλα χαίρομαι για αυτά που δεν ήταν "στα πλάνα" να ζήσω...χμμ, ίσως όχι για όλα...
Όπως και να έχει όλα είναι στιγμές και σε όλα θα δίνω την προσοχή που τούς αξίζει...μπορεί να ακουστεί λίγο ουτοπικό αυτό που θα γράψω αλλά πιστεύω βαθεία πως αν αρκετές στιγμές της ζωής μου τις αντιμετώπιζα με, όσο ήταν δυνατό..., ένα χαμόγελο θα ήταν σίγουρα διαφορετικές και με πολύ λιγότερη ένταση...
Πρίν χρόνια μια κοπέλα μου είχε πεί..."...'οταν είσαι στεναχωρημένος να γέλας...και όταν βλέπεις κάποιον άλλο στεναχωρημένο χαρισε του ένα από τα δικά σου χαμόγελα..."
Δεν είμαι αφελής...δεν πιάνει με όλους τους ανθρώπους...από την μεριά μου θα το κάνω σίγουρα...και αν δεν τα καταφέρω έτσι, θα τον πάρω μαζί μου για μια βόλτα σε ένα από αυτά τα μέρη....έλα...πάμε...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Πόσο δίκαιο έχεις...
Χαμογελάω τώρα ξέρεις!

1:45 AM  

Post a Comment

<< Home