Sunday, December 16, 2007

Ένα Σαββατοκύριακο στα Πηγάδια...3

Τι να πει κάνεις όταν φτάνει έκει που ανήκει ένα μεγάλο κομμάτι της καρδιάς του...
...ενα χιονισμένο βουνο...
...εκέι που δεν σκέφτεται τίποτα αλλό παρά ευγνωμοσύνη για αυτό που ζει και αγαπάει...
εκεί που το μυαλό χάνεται στη διαφορετικότητα της κάθε εικόνας...
εκέι που ο ζεστός καφές, η κουβεντούλα, η έξαψη στων αισθήσεων έχουν μια άλλη αξία...

...ο κάθε άνθρωπος εκέι που ανήκει νιώθει πραγματικά γεμάτος...

...και όταν συμβαινει αυτό, η προσφορά για τους φίλους...
...βγαίνει από όλο σου το είναι...

δεν καταλαβαίνεις τίποτα και προσπαθείς να κάνεις τα πάντα για να περάσετε όλοι καλά...

...να αφουγκραστούν και οι άλλοι αυτό που νιώθεις...

13 Comments:

Blogger Rami said...

Ρε άλλος θα οδηγάει...

4:20 AM  
Blogger If...ιγένεια said...

Μια χαρά.. Θέλω κι εγώώώώ

1:46 PM  
Blogger thanasis said...

@ rami

To ξέρω ρε φίλε...αλλά θέλω να είμαι εκεί...σε τέτοια μέρη ανήκω...

@ if.. ιγένεια

Έλα...και θα καταλάβεις τι εννοώ...8^)

3:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

apapa...ti xioni kai kako einai auto>?teleia prepei na htan!!filia!!!!!!!!!!to gati pou to afhses?

10:02 PM  
Blogger thanasis said...

@ blue

Απλά φαντάσου...Δεν το πήρα ακόμα...από την νέα χρονιά...
Καλή σου μέρα...

8:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Πανέμορφα...πέρασες όμορφα αυτο μετράει !

Καλές γιορτές σου εύχομαι...φαντάζομαι οτι θα τις περάσεις στα χιονισμένα βουνά.

10:29 AM  
Blogger NY ANNA said...

"Κάθε άνθρωπος εκεί που ανήκει νιώθει πραγματικά γεμάτος".
Δεν θα μπορούσα να το πω
καλύτερα. Μερικές φορές
ξέρουμε πολύ καλά τι θέλουμε
να πούμε αλλά αδυνατούμε
να βάλουμε τις σωστές λέξεις
στη σειρά. Εσύ τις βρήκες.
Τα σέβη μου...
(Εγώ πάλι ανήκω στη θάλασσα...)
Φιλιά

2:51 PM  
Blogger Naty! said...

Εγώ πάλι που ανήκω στο βουνό γιατί δεν έχω ανέβει ακόμα...?Ξύνεις πληγές φίλε Θανάση γιατί λόγο υποχρεώσεων δεν μπορώ να ανέβω και τα σαββατοκύριακα είμαι μέσα στα νεύρα..:Ρ
Καλές καταβάσεις!!!

3:58 PM  
Blogger thanasis said...

@ trelofantasmani

Kαλές γιορτές και σε εσένα...Να είσαι σίγουρη πως κάπου εκέι θα τις περάσω...

@ nyanna

Όλοι το ξέρουν πιστεύω...αλλά για διαφερετικούς λόγους ο καθένας δεν το πράττουν...

Χαίρομαι που και εσύ ξέρεις...

@ naty!

Πάντα υπάρχει ο χρόνος πιστέυω αρκεί να το θέλεις πραγματικά πολύ, έστω και αν κανένας δεν ακολουθεί...Ξέρεις πόσες φορές ανέβηκα μόνος;

Την καλημέρα μου σε όλους...

11:04 AM  
Blogger roadartist said...

ΤΕΛΕΙΑ!! Μου έχει λείψει απίστευτα ενα τέτοιο ταξιδάκι..Παλιά ταξίδευτα συνέχεια.. και για σκι πήγαινα.. Να'σαι καλά βρε, με ταξίδεψες..και σαν να ενιωσα λίγο το χιόνι :))))

2:25 PM  
Blogger thanasis said...

@ roadartist

Xαρά μου να δημιουργώ τέτοιες εικόνες και συναισθήματα

Καλό σου απόγευμα...

3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πολύ κρύο όμως...Καλύτερα ζέστη,καλοκαίρι,ήλιος,θάλασσα....

11:29 PM  
Blogger thanasis said...

Καλύτερα παντώς καιρού...8^)

8:43 PM  

Post a Comment

<< Home