Monday, November 19, 2007

Ημερομηνίες ζωής

Παίρνοτας την σκυτάλη από την trellofantasmeni, θα αναφέρω μερικές από τις σημαντικότερες ημερομηνίες της ζωής μου...

30/09/79: 
Γεννήθηκα εγώ!!! (Ψωνάρα...)

18/10/1997: 
Η πρώτη φορά που έκανα έρωτα...ή έτσι νόμιζα τουλάχιστον...

20/07/1998: 
Η ήμερα που έμαθα τα αποτελέσματα των πανελληνίων, όπου αργότερα έμαθα ότι πέρασα στο μαθηματικό Πατρών και πηδούσα από την χαρά μου...συνοδεύτικε από ένα
τρελλό μπουγέλο με τους κατασκηνωτές μου...το πλύναμε καλά το πλοίο...

22/11/2001:
Μια ημέρα που έφαγα την δεύτερη καλή σφαλιάρα από την ζωή, όπου κατάλαβα ότι ουδείς άτρωτος και ότι η υγεία είναι το σημαντικότερο πράγμα στην ζωή...

21/10/2002:
Λήψη πτυχίου...επιτέλους...

22/10/2004:
Λήψη μεταπτυχιακού τίτλου και αρχή της πορείας μου στο διδακτορικό...

01/09/2005:
Το πρώτο σπίτι...(πολύ τρέξιμο αλλά το αποτέλεσμα μετράει...)

08/10/2005:
Η αρχή της πορείας μου στο Τ.Ε.Ι.

Έχω παραλήψει εσκεμένα μερικές ημερομηνίες που σχετίζονται με άλλου είδους γεγονότα
(και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε) ...

Το σίγορο είναι πώς κάθε ημέρα της ζωής μας είναι σημαντική...
κάθε ημέρα έχει την δικιά της ξεχωριστή αξία... μου έρχονται στο μυαλό πολλά σημαντικά κομμάτια της ζωής μου αλλά μια άλλη φορά...

Στο παιχνίδι καλώ...

Rami
Freecat
blue
egwistaki
δήμητρα
scorpina
roadartist
leggaly blonde

και όσους αλλούς θέλουν να συμμετέχουν...

Θυμηθέιτε σημαντικές στιγμές της ζωής σας φίλοι μου...
Βοηθάει να δίνουμε αξία ακόμα και στις άσχημες...
...όλες ζωή μας είναι...
 

  

17 Comments:

Blogger Axis Mundi said...

πολλές φορές μέσω των άσχημων στιγμών αναγνωρίζουμε και εκτιμούμε τις καλές! Ας μην κρατάμε τις άσχημες αλλά να μην τις ξεχνάμε.

5:35 PM  
Blogger thanasis said...

Έτσι είναι...όταν θυμόμαστε στιγμές, πιστεύω πως είναι μοιρασμένες...αρκεί πάντα να μαθαίνουμε από όλες..

Καλώς ήρθες...

8:29 PM  
Blogger If...ιγένεια said...

Το σίγουρο είναι πώς κάθε ημέρα της ζωής μας είναι σημαντική...
κάθε ημέρα έχει την δικιά της ξεχωριστή αξία...

10:09 PM  
Blogger mpoumpoula said...

είναι δύσκολο αυτό το παιχνίδι...σου δημιουργεί περίεργα συναισθήματα...
μπράβο που μπόρεσες να μας δώσεις ωραίες στιγμές!

12:20 AM  
Blogger thanasis said...

@ if.. ιγένεια

Έτσι είναι...όλα έχουν αξία...

@ mpoumpoula

Προσπαθώντας να σκεφτώ ημερομηνίες, έρχονται πολλές στιγμές στο μυαλό...μπορεί να κλάψεις αλλά και να γελάσεις σκεφτομένος...

Καλό απόγευμα και στις δυο σας!!!

2:36 PM  
Blogger Σκορπινα said...

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, αλλά έχω ήδη παίξει...πρίν από λίγες μέρες (νομίζω είναι 2-3 post πριν...)
Φιλιά πολλά!!!!

5:30 PM  
Blogger thanasis said...

Πρέπει να διαβάζω πιο εντατικά τα post...Thanks για την επισήμανση...

6:21 PM  
Blogger Roadartist said...

...με εκνευρίζουν οι ημερομηνίες.. ασε που σπάνια τις θυμάμαι!! χε χε σε ευχαριστώ για την πρόσκληση όμως..
Μπορείς να μου στείλεις το email σου? Για να σου στείλω κάτι? Thanks

7:48 PM  
Blogger Legally Blonde said...

Εγω εχω ενα θεμα με τις χρονιες...Λες να μην θελω να μεγαλωσω?????

(ασε με να σκεφτω και θα δω αν χωραει τιποτε αλλο σε αυτο το καμμενο-απο το oxygene- κεφαλι)

8:14 PM  
Blogger Dimitra said...

Θανάση μου αρεσε αυτό που θέλεις τις ημερομηνίες στα δικά μας "βλογ" ή εδώ?πολύ καλό να τα θυμόμαστε πάντως ...καλά η κακά αυτά είναι που συμπληρώνουν το τι είμαστε σήμερα!i ll be back:)

1:12 PM  
Blogger thanasis said...

@ roadartist

Δεν μπορει, όλο και κάποιοα θα θυμάσε...το πρώτο φιλί ίσως;;

@ legally blonde

Αν δεν μεγαλώσεις μένεις στάσιμη...και αν μείνεις στάσιμη κάποια στιγμή θα βαρεθείς, πιστεύω...

@ δήμητρα

Στα δικά σας blog...και έτσι
είναι...όλα ζωή μας είναι...

Την καλημέρα μου σε όλες σας...

10:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

den mporw na paiksw ayto to paiksw ayto to paixnidi
sorry :(

6:47 PM  
Blogger thanasis said...

@ όπως νιώθεις freecat 8^)
Φιλιά!!!

6:01 PM  
Blogger Unknown said...

ΘΑΝΑΣΑΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ'ΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ...ΟΣΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG
http://strayshelp.blogspot.com/
ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΣΟΥ MH ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ, HAVE FAITH!!!

11:24 PM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Θυμάμαι όλες τις ημερομηνίες αλλά δεν τις μαρτυράω!

8:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Υπάρχουν ημερομηνίες που θέλω να θυμάμαι για πάντα....και άλλες που προσπαθώ να ξεχάσω!

11:31 PM  
Blogger thanasis said...

Συμφωνώ με το πρώτο, αλλά διαφωνω με το δεύτερο...αλλά στην τελική επιλογή σου είναι...

Καλό βράδυ...

8:41 PM  

Post a Comment

<< Home