Tuesday, October 16, 2007

Μόνο να ήμουν τώρα εκεί...


Ανυπομονώ για την ώρα που θα πιάσω ξανά βράχο...για τότε που θα καθαρίσει το μυαλό μου τελείως και δεν θα σκέφτομαι τίποτα, έκτος από την επόμενη κίνηση μου και την απίστευτη αγωνία της αναμέτρησης με την φύση, όπου πάντα ξέρεις ότι πρέπει να την σεβαστείς...δεν με νοιάζουν οι συνθήκες...μου αρκεί να είμαι εκεί...από κάτω...μου αρκεί να είμαι εκει...παρόν στην πρώτη γνωριμία με τον βράχο...μου αρκεί να είμαι εκεί...και ας προχωρήσω μόνο μερικά μέτρα...μου αρκεί να είμαι εκεί...με καλούς μου φίλους και να ζούμε έντονα τις στιγμές...(και κατ' επέκταση τα μπινελίκια)...μου αρκεί να είμαι εκεί...παρέα με το έντονο συναίσθημα του να προσπαθήσω να ξεπεράσω τα όρια μου...μου αρκεί να είμαι εκεί...συντροφιά με την μυρωδιά της φύσης...μου αρκεί να είμαι εκεί...και να ακούω τους ήχους των υλικών όταν ενώνονται με το βράχο...μόνο να ήμουν τώρα εκεί...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα,

Καλώς σε βρήκα και με βρήκες.

Βλέπω τη φωτό και με πιάνει ένας φόβος, ένα άγχος , ένα δέος...

Ομορφο μεν , πολύ extreme για μένα δε...μόνο να το βλέπω κι αυτό και πάλι με φόβο...

Άντε με το καλό να ξαναπιάσεις βράχο και ο ΘΕΟΣ βοηθός.

11:49 AM  
Blogger thanasis said...

Μια δοκιμή θα σε πείσει...Είναι δοκιμασμενο...!!!

12:47 PM  
Blogger mpoumpoula said...

συμφωνώ και επαυξάνω με την trelofantasmeni...
αν και θα ήθελα να κάνω μια δοκιμή γιατί μπορεί όντως να με πείσει!!!!!

5:05 PM  
Blogger thanasis said...

Πάμε μια μέρα στο ρετζίκι...εδώ κοντά...άλλα θα κάνει κρύο!!!Καλημέρα...!

9:28 AM  
Blogger Rami said...

Βράχο, βράχο τον καημόοοο μου...

:)))

12:22 PM  
Blogger thanasis said...

Το ζητάει ο οργανισμός μου... 8^)

1:39 PM  

Post a Comment

<< Home