Sunday, October 14, 2007

όταν το μυαλό απογειώνεται...

Μετά από δυόμιση ώρες ταξίδι προς την Αλεξανδρούπολη, με χαλαρή μουσική για παρέα και με πολύ κουβέντα για διάφορα θέματα, με το γέλιο και το παράπονο να εναλλάσονται συνεχώς...η απογείωση...

...ηρεμία...έριξα πίσω το κάθισμα και άναψα ένα τσιγάρο...ένας απίστευτα όμορφος νυχτερινός ουρανός ξεδιπλώθηκε μπροστά μου, πέρα από την οροφή του αυτοκινήτου...''when all is said and done...'' και οι σκέψεις παντού και πουθενά...δεν ήθελα πια να σκέφτομαι τίποτα...η ματιά μου χάθηκε...το μυαλό απογειώθηκε...ξέρω ότι δεν μπορώ να κάθορίσω τίποτα που δεν είναι απόλυτα στο χέρι μου και την δική μου κρίση και γι' αυτό τ' αφήνω...άντε γεια...δεν έχετε πια θέση στην ζωή και το μυαλό μου...''out of my life, out of my mind...''...out of everything... σκεφτόμουν...όλα ειπώθηκαν, όλα έγιναν και σειρά έχουν νέες στιγμές...το μόνο που ήθελα ήταν να ξαπλώσω μαζί σου και να ξεχάσουμε τον κόσμο...μαζί...με έσενα που δεν ξέρω...

Σε ευχαριστώ δημήτρη που η απόφαση να οδηγήσεις, και να μας ''απογειώσεις'', απογείωσε εκείνη την βραδιά και το μυαλό μου...

7 Comments:

Blogger egoistaki said...

molis se diabasa kai mou irthe sto mualo ena tragoudi "i'm looking for a girl with a washing machine".

kali sou mera kai kanonise kafedaki. Auti ti fora zesto :)

9:19 AM  
Blogger mpoumpoula said...

μπορείς να μου συστήσεις αυτόν το Δημήτρη για να οδηγάει και στα δικά μου ταξίδια...θέλω και γω να κοιτάω τον ουρανό ταξιδέυοντας και να αφήνω τις σκέψεις μου ελεύθερες

5:11 PM  
Blogger thanasis said...

ΞΕ-BLOG-ΑΡΙΣΜΑ!!!Άλλα και εγώ μπορώ ν α βοηθήσω...!!!Καλό απόγευμα!!!

5:17 PM  
Blogger Σκορπινα said...

Καλημέρες ταξιδιώτη...!

11:16 AM  
Blogger thanasis said...

Καλημέρα και σε εσένα και κάλως ήρθες!!!

12:50 PM  
Blogger Rami said...

Ωραίο επαναφορτιστικό ταξιδάκι μπόη! Κι άλλα τέτοια εύχομαι στο άμεσο προσεχές μέλλον!

Όσο για την χαλάρωση και τ' άστρα, ετοιμάζω post για την ρεβάνς μου στην επιστροφή... :)

8:16 PM  
Blogger thanasis said...

Θα κάνουμε πολλά τέτοια ταξίδια ακόμα φίλε...

8:43 PM  

Post a Comment

<< Home