Monday, November 26, 2007

Μια μέρα σαν την σημεριμή περίμενα για να μην σηκωθώ από το κρεβάτι...οι συνθήκες υπάρχουν...μουντάδα και κρύο...η καλύτερη μου...αλλά ανταυτού η συνέπεια ξαναχτύπησε την πόρτα του μυαλού μου και να ΄μαι πάλι στο πανεπιστήμιο...ένας καφές, δυο τρία τσιγάρα και άπειρο σερφάρισμα..."Δεν μπορούσα να το κάνω και σπίτι αυτό;"..."Ας είναι κάλα ο γιώργος που με σήκωσε για τον εξυπηρετήσω πρωί πρωί και θα πάω νωρίς στην δουλειά..." ...σκεφτόμουν το πρωί... "Θα σου έρθει η όρεξη..." η πρώτη σκέψη με το που πάτησα το πόδι μου στην σχολή...

Και τώρα αντί για μαθηματικά, οι 3 Doors Down συντροφεύουν την μοναξιά του γραφείου...I am here without you baby...I think about you baby... and i dream about you all the time...
(μπορεί να το έχω ακούσει και 40 φορές από το πρωί...)...

Το μυαλό μου έφυγε... και οι μόνες συγκροτημένες σκέψεις μου είναι μαζί σου...σε εσένα που θέλω δεν μπορώ να έχω... σε εσένα που δεν ξέρω τι σκέφτεσαι για εμένα... σε εσένα που με αναστάτωσες όταν σε είδα...

14 Comments:

Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Σώπα μωρέ,μην κάνεις έτσι...Τόσο ωραίος ήμουν;
:)

8:37 PM  
Blogger Σκορπινα said...

Μπορώ να έχω λίγες τύψεις για όλο αυτό που σου συμβαίνει???
:P
Ίσως δεν έπρεπε να έχεις ακούσει αυτό το τραγούδι...
Αλλά από την άλλη, είτε το είχες ακούσει είτε όχι, και πάλι θα σε αναστάτωνε όταν την είδες...
Άρα μπορώ να μην έχω τύψεις...
:P
Αν θες να μάθεις τι σκέφτεσαι για σένα, ψάξε το βλέμμα της όταν σε κοιτάει...Οι γυναίκες τα λέμε όλα μέσα σε ένα βλέμμα...

Φιλιά

8:49 PM  
Blogger If...ιγένεια said...

Δεν ειχες που δεν ειχες διάθεση, σκέφτηκες και εκείνη, κόλλησες και με το τραγούδι.. Κατηφόρα αδερφάκι μου..

11:05 PM  
Blogger egoistaki said...

ερωτεμενάάάάάκι!!!!!

;)

kalimera

10:14 AM  
Blogger thanasis said...

@ όλα θα πάνε καλά

απλά σκέψεις είναι... ωραλιο nickname...αισιόδοξο

Καλώς ήρθες...

@ σκορπίνα

Το τραγούδι με κατέστρεψε :-)
brain damage...
Θα δείξει την επόμενη φορά...
Την καλημέρα μου...

@ if..ιγένεια

Δεν θεωρώ ότι είναι κατηφόρα να σκέφτεσαι κάποιον...Μαλλόν ήταν το μόνο καλό που συναίβει εχθές...

Καλημέρα!!
@ egoistaki

Λες ε;
Την καλημέρα μου...

12:21 PM  
Blogger Σκορπινα said...

Δηλαδη, θες να με κάνεις να έχω τύψεις??
Όχι πές μου!
Θές να πάθω τίποτα?Θές να κλείσω το blog?
Τι μπορώ να κάνω για να επανορθώσω?
Πώς μπορώ να σου φτιάξω τη διάθεση?
Δε λεω, καλό να είσαι ερωτευμένος...Αλλά μη λιώνεις κιόλας...Να χαμογελάς...

Φιλιά

12:41 PM  
Blogger thanasis said...

@ σκορπίνα

Από τότε που το έστειλες, δεν ακόυω άλλο τραγούδι...
Θα την βρω την άκρη, πιστεύω...
Όλα κάλα είναι...είναι πολύ όμορφο να νιώθεις έτσι...(αν και ψυχοφθόρο μερικές φορές η αλήθεια...)

Μην κλείσεις το blog!!!!!!

Σε ευχαριστώ πολύ...

1:08 PM  
Blogger Σκορπινα said...

Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι...
Άλλωστε το λέει και το γνωστό ρητό:
Ό,τι δεν μπορείς να αποφύγεις, απόλαυσέ το...

Εύχομαι η διαδρομή να είναι απίστευτη...

Εδώ θα 'μαι να σου δώσω κανένα χαρούμενο κομμάτι σαν ιδέα...

Φιλιά

6:08 PM  
Blogger thanasis said...

@ σκορπίνα

Θα είναι σκορπίνα μου...θα είναι... 8^)

Καλή σου νύχτα...!!!

8:38 PM  
Blogger Legally Blonde said...

Τι εχασα ρε παιδια?


:P

(Παλι εκεινη η γλυκα που κολλαει το πληκτρολογια....)

εγω ειμαι μαζοχα που χαιρομαι γι αυτα?

11:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Γειάσου και πάλι Θανασάκι!!!μου δημιούργησε έναν κόμπο στο λαιμό αυτό το πόστ σου....μου φερε έτσι μια λύπη....μεγάλη...γιατί μου θύμισε ότι και γώ έχω ξετρελαθεί εδώ και 7 μήνες 8 με κάποιον..αλλά όμως ότι δεν μπορώ να τον έχω και ότι ούτε και θα μπορέσω και ποτέ να τον έχω...(για πάρα πολύ σοβαρούς λόγους)...και το κακό είναι πως ούτε και γώ ξέρω τί νιώθει τι σκέφτεται εκείνος για μένα...αλλά και ότι είναι εντελώς αδύνατον να τον ρωτήσω πάνω σε αυτό....μα εντελώς...και γώ έτσι είμαι...χάλια δε ξέρω τί να κάνω...και τί να κάνω;;...δε μπορώ να κάνω απολύτως τίποτε...και αυτό είναι κάτι που με σκωτόνει...με τον άνθρωπο αυτό μας χωρίζουν έτη φωτός που λένε....εκ διαμέτρου αντίθετοι δρόμοι...ούφ...τι βάσανο...τι φρίκη....Με αγάπη,Ηλιαχτίδα.

3:28 PM  
Blogger thanasis said...

Δεν ήμουν χάλια...είναι όμορφο να σκέφτεσαι κάποιον και ας μην το ξέρει...(ακόμα καλύτερα δε αν το ξέρει ή το υποψιάζεται) είναι ανθρώπινο...

Καλή σου νύχτα Ηλιαχτίδα και μην λυπάσαι για τίποτα...8^) Φιλιά!!!

12:00 AM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

@thanasis:

Σε ευχαριστώ...κατόπιν ωρίμου σκέψεως το διάλεξα!
(και αφού έπαθα πρώτα!)

3:36 PM  
Blogger thanasis said...

@ όλα θα πάνε καλά

Όλα ένα νόημα και ένα σκοπό έχουν.

7:37 PM  

Post a Comment

<< Home